Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

miercuri, 9 mai 2012

Revista "Comorile Pamantului" nr.86

       Salutare!
       Pana acum am incercat sa postez cateva informatii despre revista in primele ore ale diminetii,ca sa stiti la ce sa va asteptati.Dar de acum imi va fi imposibil sa mai fac acest lucru datorita programului de lucru.Din pacate,ceea ce credeam a fi doar o problema de distributie a revistei,s-a dovedit a fi de fapt problema de tiraj.Se primesc 1-2 reviste pe chiosc,la unele chiar deloc si unii vanzatori au devenit la fel de aroganti si de importanti ca la primele numere pe care le dadeau doar pe sub mana...
       Revenind la piatra de astazi,asa cum ati aflat deja este un esantion de cuart albastru,numit si cuart safi,folosit des in realizarea bijuteriilor si a obiectelor de decor.Din pacate esantioanle cristalizate sunt foarte rare si scumpe,asa ca ne multumim cu cel in facies masiv,primit astazi..Culoarea albastra se datoreaza incluziunilor microscopice  de crocidolit sau riebeckit.Se poate gasi intr-o mare varietate de roci magmatice,metalorfice sau sedimentare.
       Despre cuart am scris cu mai multe ocazii,asa ca nu ma repet.Iata poze cu esantionul meu.



6 comentarii:

  1. Se poate spala cuartul acesta ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut , foarte frumos esantionul tau , eu sunt suparata, pt. ca al meu nu este la fel de albastru :(, dar ma gandesc ca totusi sunt norocoasa ca il am si pe acesta, avand in vedere problema cu distributia revistelor.

    Bafta!

    Anca.

    RăspundețiȘtergere
  3. De preferat sa se spele cu apa distilata altfel risti sa contaminezi monstrele cu depuneri de calcar. Eu am patit-o cu un esantion de galena si unul de fluorit cumparate din targ gata spalate. Dupa o perioada de timp vedeai cum se desprind bucati de galena si cum apar pe ambele monstre depuneri albe. Stie cineva ce mai apare saptamana viitoare?

    Marian

    RăspundețiȘtergere
  4. seamana mai tare la lapis lazuli...cel putin dupa parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  5. as dorp sa cumpar numarul 86 i-l mai aveti

    RăspundețiȘtergere