Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

vineri, 15 iunie 2012

Mineralia la Bucuresti

15 – 17 iunie, la MUZEUL NAŢIONAL DE GEOLOGIE, BUCUREŞTI, şos. Kiseleff, nr. 2, vom fi prezenţi în cadrul Târgului de Minerale şi Cristale. Vă aşteptăm la standul nostru cu cele mai reprezentative specimene minerale de colecţie şi bijuterii de autor.

 Sursa: www.mineralia.ro

Un comentariu:

  1. Am fost sambata dupaamiaza, si am plecat dezamagit pentru ca erau doar cativa expozanti, printre care multi bisnitari care habar nu aveau ce vand dar cu niste preturi mari de tot. Chiar am intrebat o cetateana mai colorata, mare precupeata: ai cumva solar si cultivi minerale in timpul anului? E cumva noua recolta?
    Ponderea celor cu pietre slefuite si bijuterii, unele chiar frumoase, a fost mai mare ca altadata.
    Mi-am cumparat un realgar cu auripigment destul de interesant si o miniatura, atimonit cu depunderi de siderit sub forma de oulete mici de tot, absolut minunata!

    RăspundețiȘtergere