Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

sâmbătă, 18 februarie 2012

"Dinozaurii" de la Gazeta Sporturilor

        Salutare!
       Am vazut in ultimul timp la tv reclama la Gazeta Sporturilor in care era prezentata colectia de dinozauri ce vor aparea impreuna cu revista.Nu prea m-a impresionat reclama,dar trecand pe la chioscurile de ziare am aruncat o privire mai atenta sa vad despre ce este vorba.Deoarece eu sunt pasionat de animale preistorice de mic copil si au legatura cu geologia (in general),am decis sa iau un exemplar,fara sa il studiez atent.Ajuns acasa am desfacut revista si am scos dinozaurul din punguta in care se afla si am ramas impresionat cat de bine era realizat,in detalii.Am dat fuga si am luat si numarul 2,la fel de frumos.Cand eram mic nu prea se gaseau dinozauri de plastic,asa ca am ramas nostalgic.Sincer,acestia de la Gazeta Sporturilor arata foarte bine si am de gand sa fac un decor cu pietre unde o sa-i asez frumos.Iar cand va creste marisor copilul care acum sta la caldurica in burtica mamei lui se va juca cu ei :) Nu stiu cate numere o sa cumpar,dar o sa incerc sa iau cat mai multe.
       Fiecare revista apare saptamanal,timp de 12 saptamani impreuna cu Gazeta Sporturilor la pretul de 15,5 lei.Fiecare numar este insotit de un dinozaur de plastic,cam de 15 cm si o revista cu descrierea animalului respectiv.
       Primele doua numere au aparut deja si inca se gasesc la chioscurile de ziare.
       Iata si lista dinozaurilor cu data de aparitie:
 1.Tiranozaur,7 februarie
 2.Triceratops,14 februarie
 3.Brahiozaur,21 februarie
 4.Stegozaur,28 februarie
 5.Dilophozaur,6 martie
 6.Alozaur,13 martie
 7.Pteranodod,20 martie (aici este o eroare...pteranodonul nu este dinozaur,ci reptila zburatoare.Dinozaurii sunt exclusiv terestri).
 8.Spinozaur,27 martie
 9.Palacanthus,3 aprilie
10.Lexovizaur,10 aprilie
11.Velociraptor,17 aprilie.
12.Augustinia,24 aprilie



12 comentarii:

  1. Interesanta colectia! Poate o sa gasesc si eu la chiosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce veste minunata Florin, referitoare la faptul ca vei deveni tata!Ma bucur sincer pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa fi tatic:D ! FELICITARI!!! Ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Florin si multe felicitari!!! Daca te intereseaza dinozaurii ti-as putea recomanda The Macmillan Encyclopedia of Dinosaurs and Prehistoric Animals. Este o enciclopedie uimitoare iar ilustratiile sunt pe masura. Eu o am in format pdf si ti-o pot da, daca esti interesat. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot,Cristina!
      Bineinteles ca ma intereseaza.Lasa-mi adresa de mess ca sa luam legatura.Nu o fac publica.

      Ștergere
    2. Buna! M-ar interesa si pe mine(de fapt pe piciul meu de 5 ani care este inebunit dupa dinozauri) enciclopedia cu dinozauri. Daca vei fi de acord sa ne-o trimiti si noua, voi publica adresa de e-mail. Multumesc mult!

      Ștergere
    3. Se rezolva,lasa-mi o adresa de messenger,e prea mare pt.mail.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ai luat si numarul 5 cu Dilophozaurul si m-ai putea ajuta cu cartonasul Dilophozaur(revista pe care am luat-o eu avea acest cartonas defect,si imi doresc sa am colectia in stare buna(iti pot da in schimb cartonasul meu(defect)+inca ceva pt ajutor)).Sunt colectionar de cartonase si mai mult din aceasta cauza colectionez aceasta serie de 12 reviste.

    RăspundețiȘtergere