Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

luni, 2 mai 2011

Achizitii noi

       Cateva piese achizitionate in ultimele 3 luni:

                                                          Fluorocalcit (Herja,MM-9x6 cm)

                                 Cub de dolomit cu cuart si laumontit (Baiut,MM-5x5 cm)
                                    
                                             Cuart,doua generatii (Cavnic,MM-7x5cm)                    
                                             
                                                     Cuart pe ametist (Baiut,MM-10 cm)                                          
                                                    
                                                           Cuart (Baiut,MM-27x17 cm)
                                                    
                                                   Cuart cu oxid de cupru (15x10 cm)

                                                      Cuart ametizat (Baiut,MM- 12x10 cm)

                                                    Calcit pe cuart (Cavnic MM-15x9 cm)

                                                Calcit pe cuart ametizat (Baiut,MM-10 cm)

                                              

13 comentarii:

  1. Da, asa e, cubul e f tare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu , astept pe you_know_who ca pe painea calda :))) . Ce imi place la dolomit , pe langa simetrie , este proprietatea specifica dolomitului , rezistenta la acizi ( sulfuric ) chiar daca are in componenta Calciu . Frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase toate, felicitari pentru noile achizitii! Mie imi place cuartul cu oxidul de cupru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superb esantioanele! Felicitari! Imi poti spune de unde le achizitionezi? Imi doresc si eu autohtone, dar nu prea gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc,Adela!
    Eu personal cunosc cativa oameni din zona Maramuresului care se ocupa cu flori de mina si din cand in cand in functie de posibilitati mai iau cate ceva deosebit.
    Alt loc de achizitii sunt targurile de profil care se organizeaza in diferite orase din tara.Incerc sa ajung cand pot la cel mai apropiat de orasul meu,in cazul acesta Iasi.
    Se mai gasesc si la targurile acelea care se organizeaza de zilele oraselor,dar acolo comerciantii vand piese amestecate,din afara cu cele din tara si intotdeauna vor spune ca sunt autohtone...aici trebuie sa cunosti cam ce apare la noi si in ce forma.
    Achizitii interesante se pot face si de pe net,www.okazii.ro.Cauta la sectiunea catalog-obiecte de colectie-colectii,miscellanea-fosile, minerale,roci.Aici se vand de obicei la licitatie,dar gasesti si la pret fix.
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. La targuri merg si cumpar, dar rar vad exponate de la noi din tara, predomina importurile si eu nu stiu sa le deosebesc. Credeam ca sunt saituri de unde poti cumpara flori de mina din zona Maramuresului.
    Nu am licitat pana acum nici pe www.okazii.ro, dar daca tu il recomanzi, am incredere si o sa incerc si eu.
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. superb
    astept si eu ziua cand am sa ma mandresc cu esatioane superbe
    o intrebare
    nu ai nimic de vanyare pentru un incepator?
    sunt din Oradea

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau,eu nu vand nimic...sunt colectionat,nu comerciant si achizitionez doar ce imi lipseste.Dar in Oradea au loc targuri de profil.A fost unul chiar luna trecuta,cel mai mare din tara.O sa mai ai ocazia.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si eu 4 piese dar nu le cunosc sunt mari de 32 cm,27 cm,sunt foarte frumoase

      Ștergere