Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

sâmbătă, 28 aprilie 2012

"Dinozaurii" de la Gazeta Sporturilor-colectia completa

       Salutare!
       Saptamana aceasta a aparut ultimul numar din cele 12 ale seriei Dinozaurii,colectie oferita de Gazeta Sporturilor.Iata care sunt cei 12 dinozauri,in ordinea aparitiei,nu asa cum apar in poza: Tiranozaur,Triceratops,Brahiozaur,Stegozaur,Dilophozaur,Alozaur,
Pteranodod (reptila zburatoare,nu dinozaur),Spinozaur,Palacanthus, Lexovizaur,Velociraptor,Augustinia.
       


4 comentarii:

  1. Felicitari ca ai reusit sa le cumperi pe toate, eu am renuntat, am luat trei numere si apoi le-am facut cadou la un copil. Arata fain la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms,si eu tot pentru copil le pastrez...in septembrie abia se naste,dar cand va creste se va juca cu dinozaurii.Copiii sunt fascinati de dinozauri,eu sper sa ii insuflu pasiunea pentru geologie si natura.Daca ar fi dupa parinti,cand va creste va trebui sa fie geolog,pilot militar si preot :))) ultimele doua nu prea se potrivesc :)))

      Ștergere
  2. Florine , pune un anunt pentru expozitia de Fosile & Flori de mina - „Feeria cristalelor” la Muzeul de Stiintele Naturii Galati , intre 4 - 6 mai . In ziarul local scrie doar de chihlimbar , iar pe site-ul muzeului nici atat . Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca nu am luat-o. Mie imi place biologia si as vrut sa aflu despre dinozauri.

    RăspundețiȘtergere