Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

miercuri, 19 ianuarie 2011

Calendar expozitii mineralogice 2011

       Iata lista catorva expozitii mineralogice care sunt anuntate pentru anul 2011.Aceasta este doar o parte incompleta si pe masura ce am si alte date o sa le anunt.Urmeaza si alte orase,printre care Iasi si Brasov.
VEDETELE EXPOZIŢIILOR:
agat, ametist, opal, citrin, calcedonie, acvamarin, granat, cuarţ, lapis lazuli, malachit, turcoaz, serafinit, eudialit, smarald, safir, rubin, diamant brut, calcit, coral, chihlimbar, perle de cultură, turmalină, topaz, jasp, unakit, fluorină, hematit, cuarţ, gips, etc.

10-13 februarie, BUCUREŞTI, Tîrgul de Sf. Valentin, Muzeul Naţional de Geologie

18- 20 februarie, “Mineral-Art TIMIŞOARA”, lîngă Operă

25-27 februarie, Salonul de primăvară, Cluj Napoca, Muzeul de Artă

din 25 februarie pînă în 6 martie, Tîrg la Bucureşti, Muzeul Naţional de Geologie

4-6 martie, “Mineralia SIBIU”, Muzeul Naţional Brukenthal

18-20 martie, “Mineralia TG. MUREŞ”, Muzeul de Etnografie, piaţa Trandafirilor

… VA URMA …

8 comentarii:

  1. Servus Florin.
    Am descris Punctul Fosilifer de la Svinita (Scaraorschi).
    Daca te intereseaza,gasesti amanunte la mine.
    Mult bine,
    Alexandru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi ca va fi o expozitie de minerale in Alba?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am auzit pana acum de expozitii in Alba Iulia.Cele mai aproape sunt la Cluj.Oricum,de acum o sa afisez toate informatiile de care fac rost.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna florin,eu am doua minerele de care nu stiu nimic......primul il am din insula Tassos,GR(l-am gasit pe plaja)iar al 2-lea din Tekirdag,TR(l-am desprins de pe o piatra imensa intr-o cariera).poti sa ma indrumi unde pot sa gasesc pe cineva sa-mi zica ce am adus acasa.multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaa,am uitat sa te intreb,stii ceva de minele de pe valea Barzavi si Semenic....sau ce as putea gasi pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca sa te adresezi cuiva de la muzeul de la un muzeu de stiintele naturii...sau pune-le pe forum,poate reuseste cineva sa le identifice,desi e mai greu vizual.
    http://fosilemineraleroci.forumulmeu.ro/
    Cat despre minerale nu stiu ce sa zic,nu cunosc zona..incerca totusi prin albiile raurilor,poate gasesti ceva interesant.

    RăspundețiȘtergere