Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

joi, 14 octombrie 2010

Revista "Comorile Pamantului" colectia completa

       Salutare!
       In comentariile primite la articolul revista "Comorile Pamantului" am primit de la cineva linkul pentru revista asa cu apare ea in Marea Britanie,"Trasures of the Earth" de la DeAgostini.Dupa cum vedeti revista este aceeasi,cu mici diferente,iar ordinea de aparitie a numerelor difera.La ei a inceput nr.1 cu pirita,2 ametistul,3 ochiul de tigru...Interesant e ca au pus si pietre care in general sunt ceva mai scumpe (dar fara caliate de geme)cum ar fi:smarald,acvamarin,vinisoare de aur in cuart,turcoaza...Oricum,cred ca aceleasi minerale or sa apara si la noi.Investitia e cam mare,dar eu cred ca merita din plin,ocazia este unica.Eu colectionez minerale de cativa ani si nu le am pe toate...La ei au fost 91 de numere,la noi se vb.oficial de aprox.80.

       Si inca ceva:pietrele sunt reale,se gasesc in cantitati mari pe piata,iar falsificarea lor ar fi mult prea scumpa ca sa renteze.Nu va luati dupa necunoscatori!In cazul pietrelor pretioase,nu toate au calitati de geme (transparenta,limpezime,incluziuni),adica cele mai multe nu se folosesc la bijuterii,ci doar ca ornament.Nici macar diamantele nu sunt toate pretioase.Eu am un rubin mare,dar nu face mai mult de 20 de dolari,nu are calitati de piatra pretioasa,ar costa cateva mii de dolari...Cautati pe ebay si vedeti smaralde la cativa dolari,reale...
Iata si link-ul:

       http://www.deagostini.co.uk/shop/backissues/treasures_of_the_earth

       Lista copleta cu mineralele din Marea Britanie:pirita,ametist,ochi de tigru,azurit,aragonit,cuart fumuriu,celestit,gips trandafirul desertului,aur,calcedonie carneliana,galena,fucsit (mica verde),calcit,calcedonie,fluorit,labradorit,jadeit,diopsid,halit (sare gema),turcoaza,gips,obsidian,apatit,jasper rosu,cuart roz,kianit,opal de lemn,unakit,rodonit,andaluzit,siderit,sodalit,smarald,hedenbergit (nu am auzit de el),agata,turmalina,spat de islanda (calcit optic),amazonit,cuart citrin,albit,hematit,garnet,beril,calcopirita,cristal de stanca (cuart),talc,onix,magnetit,barit,olivina,opal,apofilit,prehnit,sfalerit,malachit,jasper,lapis lazuli,arsenopirita,gips rosu,lepidolit,heliotropa,piatra ponce,goethit,dumortierit,hornblenda,cordierit,granit,alabastru,heliotropa (ciudat,apare de doua ori),brecie,piatra lunii,magnezit,fier,stilbit,crisopraz,biotit (mica neagra),vezuvianit,acvamarin,zoisit,pirotina,copal,cuart isis,spodumen,rutil,calcedonie galbena,nefrit.

4 comentarii:

  1. Aş vrea să fie la fel şi în România...în Marea Britanie s-au primit şi fosile!

    RăspundețiȘtergere
  2. colectionez si eu astfel de roci si sunt uimitoare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca revista se gaseste si in Italia (are numele IL MAGICO MONDO DI MINERALE & GEMME),stie cineva care este link-ul ? As vrea sa vad cum arata colectia acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. abia astept kianitul.sper ca va aparea si la noi.siinca o inrebare..dATA TRECUTA CAND TE AM ACCESAT ERAU PE PAGINA SI LABRADORUL,CALCITUL ETC.

    RăspundețiȘtergere