Salut!

Salut!
Bine ati venit in minunata lume a rocilor si mineralelor!















Ziarul

sâmbătă, 18 iunie 2011

De prin paraie adunate

       Salut
       Anul acesta am cotrobait mai mult ca niciodata foarte multe vai si paraie.Marea majoritate prin zona Metaliferilor.De fiecare data am inceput cautarile cu mult optimism si incredere.Pe unele fire nu am gasit nimic dar am fost rasplatit pe altele.Nu sunt chiar usor de gasit pentru ca sunt acoperite de frunze, noroi, lemne rupte si sunt sigur ca am ratat destule.
       In general am gasit varietati de cuart, calcedonie, jasp... si ceva roci.
       Unele locuri sunt foarte greu accesibile si dificile dar de fiecare data am fost cu un prieten.Pe langa terenul accidentat ne-am intalnit si cu serpi, lipitori si capuse.Am observat ca paraiele mai usoare de mers sunt mai sarace si umblate, sunt pline de urme.
       Masivele de jasp sunt absolut impresionante dar aparatul foto e o pacoste pe locurile alea, doar o grija in plus.Totusi, de doua ori l-am luat cu mine dar fiind lumina slaba pozele nu sunt prea clare dar cele facute acasa sunt bune.Jaspurile apar in mai multe culori in general rosu, galben, verde, maroniu sau in strate si culori combinate.Cel mai dificil de luat sunt rocile din masiv, riscul de a le strica e destul de mare.Bucatile mai mici sunt exact asa cum le-am gasit dar au fost pline de noroi si mal, aproape ca nu le-am vazut.
       Una peste alta bucuria de gasi aceste minunatii e de nedescris!
       Pana la alte postari ...Toate cele bune!
       Cristi,Deva.

                         Muntii Metaliferi...












               
                                                                                                      Incepe cautarea migaloasa...













                             Eu in actiune...












                    
                                                                                                       Jasp rosu in afloriment












                     
                      Bucata jasp rosu













                                                                                                                 "Recolta" de o zi













                                 Agata rosie













                                                                                                                   Calcedonie













                                Calcedonie












                        
                                                                                                                 Jasp galben













                              Jasp rosu













                                                                                                                      Jasp













                                           Jasp

5 comentarii:

  1. Super! Adevarate aventuri in cautarea acestor minerale deosebite.Ma bucur mult de tot ca ai reusit sa gasesti.Bafta multa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oaaaaaau, sunt superbe! Toate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Personal imi place calcedonia!!!Spor la cautat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va salut si va multumesc!
    La fel, bafta si spor si voua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna la toata lumea , superb jasp e foarte frumos , mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere